Så funkar Convinis matlösning för dina anställda

Att erbjuda sina anställda en välfylld Convinibutik på jobbet medför en rad fördelar. Butiken ger er inte bara möjlighet att enkelt och smidigt fylla på med energi under arbetsdagen. Den är även en hjälp i vardagen, om matlådan till exempel är glömd hemma eller om frukosten inte hanns med på morgonen.

I det här blogginlägget berättar vi mer om hur vår matbutik fungerar för era medarbetare.

Det enda ni behöver förbereda inför att butiken kommer på plats, är att bestämma er för en lämplig plats och att ni har tillgång till ett vanligt eluttag. Resten tar vi hand om! Väl butiken är installerad och påfylld med varor, håller vi en trevlig butiksinvigning för era anställda. Er kontaktperson från Convini berättar om butikslösningen och svarar på frågor. Vi ser till att ni laddar ner Conviniappen och att registreringen flyter på. Det tar endast ett par minuter.

När registreringen är klar är det bara att börja handla!

Convinibutik_lunch_SoMe

Så handlar du i butiken:

1. Skanna din streckkod i Conviniappen för att låsa upp butiken. 

2. Ta ut önskad vara.

3. Skanna varan med skannern (precis som på din lokala ICA). 

4. Scanna därefter eventuell kampanjkod i appen för att aktivera rabatten.

5. Bekräfta köpet på skärmen och butiken låses igen. Smidigt, eller hur?

Kampanjerbjudanden varje månad

Varje månad får du ett mail från oss med en sammanställning över månadens köp.  Beloppet dras enligt den betalningsmetod du önskat vid registrering. I appen visas månadens aktuella saldo, där du enkelt kan hålla koll på dina köp. 

I appen hittas kampanjer och erbjudanden kopplade till butiken. Det kan vara allt från utvalda luncherbjudanden med en burkdryck på köpet, till ”2 för 1-erbjudanden”. 

En mycket uppskattad funktion i appen är möjligheten att ”önska vara”. På så vis kan du ”hjärta” valfri vara i vårt breda sortiment som du tycker saknas eller som helt enkelt har tagit slut i er butik. Er kontaktperson på Convini får ett meddelande om önskemålet och levererar varan så fort det är möjligt. När varan finns i er butik får du en push-notis i din mobil. Snabbt och enkelt!

Läs gärna mer om fördelarna med vår app här!

Våra kunder ger vår matlösning högt betyg – hela 93 procent av användarna uppger att de är nöjda eller till och med mycket nöjda med Convinibutiken! Några fördelar som våra kunder nämner är att de sparar både pengar och tid, de äter mer hälsosamt och mer regelbundet vilket gör att de även anser sig att prestera bättre väl de är på jobbet.

Convinibutiken är öppen 24/7 och förenklar helt enkelt din arbetsdag!

***

När du behöver boosta energin under arbetsdagen erbjuder vi på Convini ett varierat utbud av frukost, lunch, mellis och dryck i våra butiker. Läs gärna mer om vad våra kunder tycker om oss i våra kundcase!

 

Författare:

Mer läsning

Hälsosamma resultat av Convini Challenge!

5 tips för ökad arbetsglädje

Så främjar ni hälsa på arbetsplatsen