Om oss
Inspiration
Convini ger dig

Mat på jobbet

Frukost, lunch eller mellis?

Fördelarna med att erbjuda mat på jobbet är många. Det kan till exempel vara den där frukosten som du inte hann med, lunchlådan som glömdes hemma eller mellanmålet som kan kicka liv i vilken trött eftermiddag som helst. Eller varför inte spontanglassen i vårsolen och nötpåsen inför lunchträningen. Faktum är att nyttan visar sig varje gång någon öppnar kylen.

Convinibutiken

Anpassad efter era behov

Oavsett om ni är det lilla företaget med några få anställda eller är en stor företagsgigant med hundratals magar att mätta, så är mat på jobbet något som uppskattas på de allra flesta arbetsplatser. Vi hjälper er med en skräddarsydd butikslösning anpassad för just för er. Sortimentet anpassas självklart efter era unika önskemål. Vi ger oss inte förrän ni är nöjda!

SORTIMENT

Mat på jobbet för alla – alltid

I Convinibutiken hittar ni fräscha sallader, goda färska färdigrätter, smarriga frukostmackor, mättande wraps, nyttiga smoothies, kylda drycker, glass, nötter och bars. Vi samarbetar med både välkända leverantörer och lokala producenter och sätter ihop ett sortiment som ska kunna tillgodose alla dina behov under arbetsdagen.

Så låt oss hjälpa er med en energiboost. Från frukosttid – till övertid!

Mat på jobbet i 3 steg

1. Du väljer lösning

Har ni ett stort eller litet kontor? Vi sätter ihop en lösning som passar era behov.

2. Vi installerar

Vi installerar kylen med mat, fyller på och ser till att det alltid fungerar och är påfyllt.

3. Ni handlar

Nu kan ni handla mat på jobbet när ni vill! Köpen görs med Conviniappen – snabbt och enkelt!

Välj bland tusentals varor

Vi har ett brett sortiment med allt ifrån sallader, färdigrätter, mackor och mycket mer som vi kan anpassa efter era önskemål. Vi fixar både installation och fyller på er Convinibutik på jobbet så ofta det behövs. Sedan är det fritt fram att glömma matlådan, ta en andra frukost eller fylla på med energi när eftermiddagsdippen är på gång.

Mer matinspiration

Hur ofta ska man äta fisk?

7 tips på mättande mellanmål

3 anledningar till att ta fikapaus på jobbet

Hur stor yta behövs på vårt kontor för att kunna rymma en Convinibutik?
Convinibutiken finns i flera olika storlekar. Den minsta mäter ca 1,20 m i bredd och 1,90 m i höjd. Därtill behövs bara ett helt vanligt eluttag, dvs. 230 V, 10A!
Det ni gillar och köper är det vi fyller på i er butik. Sen kan du även ❤:a artiklar som du önskar, antingen i Conviniappen eller i er betalterminal för att få varan levererad till just er butik. En uppskattad funktion som används flitigt av våra kunder 🙂 Er butiksansvarig får då en beställning på det som önskats och levererar det till er inom 1,5 vecka, förutsatt att artikeln finns på vårt lager. Bra va?
Vi får ofta kommentarer om att vi är överraskande prisvärda! Framförallt då vi ju finns så nära inpå, på arbetsplatsen. Vi jämför oss inte med den övriga servicehandeln, utan siktar på att vara jämförbara med prisnivån i den lokala ICA-butiken. Därtill hittas även trevliga kampanjerbjudanden i vår populära Conviniapp (som hittas där appar finns).

Vad får det lov att vara?

Vi finns här och hjälper dig gärna vidare till bästa tänkbara lösning för just din arbetsplats. Hos oss får du alltid smidig och snabb service. Fyll i dina uppgifter så kontaktar vi dig!

Convini skyddar och respekterar din integritet. Genom att skicka in formuläret godkänner du att vi får lagra och behandla dina personuppgifter enligt vår sekretesspolicy.