Så här fungerar Conviniappen

En ännu bättre Conviniupplevelse

Du har väl inte missat vår populära Conviniapp? Den fungerar som en digital dörrnyckel och med den kan du enkelt handla i er Convinibutik på jobbet.

För att öppna kylen klickar du på Handla-knappen i appen och skannar streckkoden. Plocka sedan ut det du vill ha och skanna dina varor. Sist bekräftar du köpet med den gröna knappen på kylens skärm. Klart! Under “Mitt konto” kan du sedan enkelt se dina transaktioner och hålla koll på ditt saldo.

Så kommer du igång!

1. Ladda ner appen

Conviniappen finns för både iOS och Android och laddas ner där appar finns.

2. Registrera dig eller logga in

Registrera dig eller logga in med mobilt BankID. Saknar du BankID kan du även logga in med ditt fysiska Convinikort.

3. Börja handla!

Klart! Nu är du redo att börja handla!

Våra appkampanjer

I Conviniappen kan du även ta del av rykande färska erbjudanden, rabatter och kampanjer på produkter i butiken. Varje månad släpper vi nya förmånliga erbjudanden, men ibland kan även kampanjer dyka upp under kortare perioder. Lite då och då skickar vi även ut en push-notis för att tipsa om vilka kap du kan göra på mat, snacks och dryck just nu.

Så, se till att aktivera notiser och för att inte missa en bra deal – håll utkik i appen!

Hjärta dina favoritprodukter

Har du några favoriter i Convinibutiken som du inte vill vara utan under arbetsdagen? Favoritmarkera produkterna genom att klicka på hjärtat i appen så ser vi till att de finns redo för köp i just er kyl! När produkten har levererats till din arbetsplats skickar appen en pushnotis till din mobil med meddelandet att varan finns tillgänglig. Smart va? 

Fler funderingar?

Om du har frågor eller funderingar kring Conviniappen är du varmt välkommen att kontakta vår support – vi hjälper dig gärna!

SUPPORT

Vanliga frågor & svar om Conviniappen

Jag har bytt mobil. Hur gör jag för att komma igång med Conviniappen igen?
Inga problem! Ladda ner Conviniappen på nytt (hittas där appar finns) och logga in med Mobilt Bank ID. Sen är du igång igen!

Du kan förstås även kontakta vår kundtjänst på 0200-333535 så kan de hjälpa dig.

Varför ser jag inte mina köp i Conviniappen?
Vi sammanställer dina senaste köp runt den 20:e varje månad, då nollställs även saldot i appen. Din sk köpredovisning skickas då till den mailadress du använt då du registrerade dig som kund hos oss. Har du inte fått något mail? Kontakta oss på hej@convini.se så hjälper vi dig.

Hur gör jag för att använda en appkampanj i Conviniappen?
Du hittar alla appkampanjer på förstasidan när du är inloggad i Conviniappen. Du skannar först dina valda produkter som vanligt och därefter streckkoden för den specifika kampanjen. Du ser då kampanjpriset direkt på den digitala skärmen!

Sist, Conviniappen finns för både iOS och Android och kan laddas ner där appar finns;

Författare:

Mer läsning

Hur ofta ska man äta fisk?

7 tips på mättande mellanmål

3 anledningar till att ta fikapaus på jobbet