"Vi behöver verkligen kaffe på vår arbetsplats!"

En härlig kaffekultur på arbetsplatsen gör underverk inte bara för dina medarbetare, utan också för besökare som kommer till ert kontor. Vi har pratat med tre av våra kunder för att höra mer om varför de valde en kaffelösning från Convini Kaffeknappen – kolla in hur de svarade!

Lena Nilsson, lokalansvarig, RISE ICT, Kista
Blev Convinikund (år): 2009 
Antal anställda: Cirka 220 personer

RISE ICT:s kontor i Kista har varit kaffekunder i ungefär tio år.

Varför valde ni Kaffeknappen?

– Vi valde Kaffeknappen på grund av ert stora sortiment och att ni verkligen förstår våra behov. Till exempel fick vi mycket support när vi byggde om i våra lokaler och behövde anpassa vår kaffeutrustning.

Vad är det unika med Kaffeknappen?

– Ni har bra personal som är trevliga, tillmötesgående och ställer upp. Vi vet att vi får snabb service om något händer med våra kaffemaskiner.

På vilket sätt underlättar Kaffeknappen din vardag?

– Just vetskapen att våra maskiner kommer att fungera inom kort betyder jättemycket för oss på RISE ICT. Kaffet är så pass viktigt för alla på vår arbetsplats. Samarbetet med Kaffeknappen funkar verkligen bra!

***

Ulla Hallstener, Executive Assistant, Capio i Stockholm
Blev Convinikund (år): 2013
Antal anställda: Cirka 45 personer

Capio Stockholm har varit trogna Kaffeknappenkunder sedan sex år tillbaka. De har både kaffe- och vattenmaskiner på sitt kontor.

Varför valde ni att ta in en kaffelösning på kontoret?

– Vi behöver verkligen kaffe på vår arbetsplats! Och för oss är det jätteviktigt att vi har ett gott kaffe. När vi kollade efter kaffeutrustning var ett av villkoren att det skulle vara en enkel maskin som i stort sett sköter sig själv.

Varför blev det Kaffeknappen?

– Det känns personligt och vi får en snabb och proffsig service av er. Ni är lätta att ha kontakt med och känns som en lite mindre familjär aktör, det är trevligt.

Vilka är de största fördelarna?

– Det är lätt att beställa varor på er webbplats, något som gör att det flyter på bra för oss.

Kaffeknappen vinner på det personliga mötet! Att få en personlig kontakt som hela tiden jobbar för en smidig dialog gör att jag varmt rekommenderar Kaffeknappen!

Hur har responsen från personalen varit?

– Jag upplever att alla på kontoret är nöjda och tycker att våra nya maskiner levererar gott kaffe.

***

Åsa Eriksson, kontorsassistent, Securelink i Stockholm
Blev Convinikund (år): 2017
Antal anställda: Cirka 50 personer

Åsa Eriksson har tidigare haft roller som receptionist på Adobe och kontorsassistent på Crayon. Hon är numera kontorsansvarig på företaget Securelink. På samtliga bolag har Åsa haft Kaffeknappen som leverantör.

Varför valde ni Convini Kaffeknappen?

– Ni är ett trevligt och trovärdigt företag att ha och göra med. Att Kaffeknappen framförallt fokuserar på kaffe gör att jag som kund får en känsla av att ni vet vad ni håller på med och att ni koncentrerar er på det ni är bra på. Ni har även en varm atmosfär med trevlig personal.

Vad är det unika med Kaffeknappen?

– Kunskapen om det ni säljer – det vill säga kaffet och maskinerna. Convini Kaffeknappen är ett tryggt bolag med en erfarenhet som märks.

***

Är du nyfiken på att veta mer om Convinis kaffelösning för företag? Boka gärna in ett möte med oss via länken, så berättar vi mer!

Boka ett digitalt möte med oss