Kontakta oss

Kontakta oss

Vill du ha hjälp med mat och kaffe på din arbetsplats? Fyll i dina uppgifter så hör vi av oss och berättar mer.

Please leave this field empty.

Tack för visat intresse!
Vi hör av oss inom 24 timmar.
Hälsningar Convini

Vanliga frågor

Fråga: Är det samma priser i Convini-butiken som i min vanliga livsmedelsbutik?
Svar: Vår prispolicy går ut på att erbjuda priser som ligger i linje med ordinarie butikspriser.

Fråga: Kan man påverka sortimentet i Convini-butiken alt i Convini-cafét?
Svar: Ja, absolut. Vi tar tacksamt emot tips och synpunkter via mejl eller telefon. Självklart kan du också ta personlig kontakt med den Convini-personal som besöker just din arbetsplats. Vi har en sortimentsgrupp som kontinuerligt arbetar med att utveckla sortimentet. Klicka här för att lämna ett sortimentönskemål.

Fråga: Hur ofta besöker Convini vår arbetsplats?
Svar: Vi kommer till er så ofta som det behövs. Antalet besök beror på arbetsplatsens storlek, antal anställda och hur mycket som handlas. Vi hittar en besöksfrekvens som passar just ert företag

Fråga: Består Convinis sortiment enbart av frysta produkter?
Svar: Nej, absolut inte! Vårt totala butikssortimentet innehåller frukostprodukter, kalla drycker, glass, kylda och frysta enportionsrätter, smörgåsar och sallader. Sortimentet utvecklas ständigt. Tillsammans med er bestämmer vi vilket sortiment som passar på just er arbetsplats.

Fråga: Hur registrerar jag mitt Convini-kort?

Svar: Klicka här så kommer du direkt till kortregistreringen.

Fråga: Hur byter jag betalningssätt/spärrar mitt Convini-kort?

Svar: Klicka här så kommer du direkt till sidan, där väljer du flik för antingen ‘Byt betalningssätt’ eller ‘Spärra kort’.